Stolt över denna tjejen

So proud over this girl, keep on going this amazing work!
 
Du är grym, verkligen talangfull, Moa! Du kan gå långt, jag tror på dig! Tycker alla ska in och kolla på denna underbara, söta och helt grymma tjejen vars cover på en One Direction låt ligger ute på denna hemsidan nedan! 
 

Lite annorlunda inlägg men kommer att köra sådana här på denna bloggen också, för alla förtjänar en chans att bli hörda och få sina drömmar att gå i uppfyllelse, hjälper gärna till att bidra med den hjälpen jag kan ge :)
 
// Mickaela


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack underbara du! Det betyder så jäkla mycket att du gör detta för mig, kan knappt skriva för jag skakar så haha! Tusen tack! <3

Svar: Aww, det betyder mycket att kunna göra det för människor, älskar att hjälpa och bidra med något gott. Är stolt över dig och är utan tvekan säker på att du kommer att gå oerhört långt! Alltid, bara att säga till om det är något du behöver hjälp med! <3
Mickaela

2013-11-25 @ 23:06:39
URL: http://allmylittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: