Stolt över att ha dig som vän <3

Det är en fantastik tjej som har gått igenom och går igenom massor som idag pratar ut om sina känslor, vilket hon inte brukar göra. Hon är verkligen grym, en helt fantastisk vän som betyder mycket för mig och allt jag vill är att denna tjejen ska må bra och inse hur underbar och grym hon är! Jag är verkligen glad att jag har kunnat finnas där för henne när hon behövt mig och att jag än idag kan finnas där för henne om hon behöver mig. 
 
Felicia, du är fantastisk, går inte att beskriva med ord hur stolt jag är över dig. Du har verkligen kommit något galet långt sedan första gången vi pratade för flera år sedan, vilken enorm skillnad du har gjort, det är galet. Finner inga ord som kan beskriva den skillnaden du har gjort, ofattbart. 
 
Du är verkligen grym hjärtat, våga aldrig tro något annat. Stay Strong And Keep Fighting! Älskar dig gumman! <3
  
 
Kommer aldrig lämna dig hjärtat, kommer alltid stanna vid din sida. Du vet vart jag finns om du behöver mig. Jag är galet stolt över dig min ängel! 
 
// Mickaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: