Some News

There will be some things that will change for sometime, a test. A very good friend of mine will be my companion and are going to update this blog together with me. This is new for me and I love to give it a go cause she has the same goal as me and want to make the world into a better place. We will both give this a go and I have no idea how it will turn out but what ever happens, I will be on this blog for a looong time.
 
Hope you all will give it a go, as we do!

// Mickaela and Moa

Det är några saker som kommer att ändras under en tid, som ett sorts test. En väldigt god vän till mig kommer bli min partner och kommer att uppdatera bloggen tillsammans med mig. Detta är något som är nytt för mig och jag kommer ge det en chans, för hon har samma mål och vill också göra världen till en bättre plats precis som mig. Vi kommer båda ge det en chans och jag har ingen aning om hur det kommer att bli, men vad som än händer kommer jag att stanna på bloggen för ett bra tag framöver.
 
Hoppas ni ger det en chans, precis som vi!
 
// Mickaela och Moa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: