Not good enough?

Do you ever feel like you can't do anything right? Like you do everything wrong whatever you are doing? Do you ever feel like you can't be good enough for people? Like you can't help anyone or like everyone is done with you because of that they feels like you are not good enough to be a friend of there group? Do you ever have enough? Do you feel like you had enough of mistakes and horrible things happened to you? Do you sometimes feel like you are done fighting, like you had enough of this life? ...
 
I understands you. Life ain't always fair and it have never been and I don't think lde ever will be fair. Life is hard and sometimes horrible. I know life ain't always fun to be living but I also know that you should not give up on your life because the fight you are fighting will be worth it in the end. I don't know how or when things will get better but someday it will. 
 
You are good enough, trust me. You are so damn good enough and the people that can't see it, I really feel sorry for them. You are perfect just the way you are. Don't try to be someone you are not. Be yourself and stand up for yourself because I promise, YOU ARE GOOD ENOUGH JUST THE WAY YOU ARE!

Känns det som om du inte kan göra något rätt? Som om vad du än gör är fel? Känner du dig någon gång som om du inte är bra nog för andra människor? Som om du inte kan hjälpa en vän eller annan människa eller som om alla är trötta på dig för att de tycker du inte passar i som vän i "deras grupp"? Känns det någonsin som om du har fått nog? Känner du att du fått nog av alla misstag och hemska saker som händer dig? Känns det någon gång som om du inte orkar käma mer, som om du fått nog av livet?
 
Jag förstår dig. Livet är inte rättvist, har aldrig varit och lär nog aldrig vara rättvist heller. Livet är svårt och ibland hemskt. Jag vet att livet inte alltid är kul att leva men jag vet också att du aldrig ska ge upp om dig liv för den kampen du kämpar just nu, kommer vara värt något i slutet. Jag vet inte hur eller lär saker kommer bli bättre, bli lättare men det kommer det en dag göra.

Du är bra nog, tro mig. Du är så galet bra nog och människor som inte kan se det, tycker jag synd om. Du är perfekt precis som du är. Försök inte vara någon du inte är. Var dig själv och stå upp för dig själv för jag lovar, DU ÄR BRA NOG PRECIS SOM DU ÄR!
 

Stay Strong And Never Give Up Hope!

By the way, I'm sorry for not uploading so much .. I have been in a lot of pain, still am and I work a lot so I don't have so much time to spend on writing ... This past week has been hard cause of pain, but the update will be 1-2 times every week.

Och förresten, jag är ledsen för att jag inte uppdaterat så mycket. Jag har haft väldigt ont, vilket jag fortfarande har och jobbar rätt så mycket så jag har inte haft så mycket tid över till att skriva. Den senaste veckan har varit väldigt jobbig på grund av smärta, men uppdateringen kommer att ske 1-2 gånger i veckan.
 
 
// Mickaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: