You are UNIQUE..

"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."

 

This quote that is over this text have so much meaning behind it and it's sad that everyone can not see it. I love this quote cause it helps so much more than people thinks. It is a great quote that a person came up with and I hope that this qoute maybe can make other feel that they are unique cause there ain't anyone in this world that is like you. YOU are YOU and NO ONE should tell you different!

It's sad that people are so mean and acts horrible against other people and I wonder every single day how people can act the way they do. How can people be so mean and hurt someone so bad that they don't see the reason for living or for fighting anymore? It ain't fair and I wish someone could make it end cause no one deserves it! Words hurts more than people thinks, words can make a person feel so horrible inside that they decides to do horrible things to themselves, thinks that can make a beautiful person to end there live..

You know what? Stop caring what other people say, prove them wrong. If someone calls you names or makes fun of you, turn the other way cause you are beautiful, inside and out! You are the person you are and that makes you special and different from everyone else. And like the qoute says, you are absolutely unique, like everyone else!

If everyone could understand that and stop bullying, stop hurting others, stop hating, stop been so angry, stop been so mean, everything would be better, different and I guess a lot more people would be happy. Everyone deserves friendship, love, freedom, happiness, hope and everyone deserves to dream big and live life like they want to.

 

Don't be afraid of been yourself because been yourself makes you the person you are. And you are beautiful, everyone are. I know so many people that can't see how beautiful they are, but trust me when you look at yourself in the mirror, YOU ARE PERFECT EXACLY THEY WAY YOU ARE!


 

Detta citat ovanför denna text har så mycket mening bakom sig och det är väldigt sorgligt att alla inte kan se det. Jag älskar denna texten för den hjälper så mycket mer än människor vet. Detta vackra citat kom en människa på och jag hoppas att den kan få människor att förstå att dem är unika och att det inte finns någon i världen som är precis som du själv. DU är Du och INGEN ANNAN ska säga något annat!

 

Det är sorgligt att människor är så elaka och agerar så hemskt mot andra människor och jag undrar varenda dag hur människor kan bete sig så som dem gör.. Hur kan man vara så elak och såra en annan människa så hemskt att dem inte ser någon mening med att leva eller för att kämpa längre? Det är inte rättvist och jag lnskar någon eller något kunde få ett stopp på det för ingen förtjänar det! Ord sårar så jädra mycket mer än vad folk tror, ord kan såra en människa så mycket att dem känner sig hemska inom sig, att man bestämmer sig för att göra hemska saker mot sig själva, saker som kan få en vacker människa att avsluta deras liv..

Vet du vad? Sluta bry dig om vad andra säger, bevisa dem fel istället. Om någon kallar dig namn eller gör hemska sake rmot dig, vänd dig om och gå iväg för du är vacker, insidan och ut oavsett vad dem än säger. Du är personen du är och det gör dig speciell samt annorlunda för alla andra. Och som citatet säger, du är absolut unik, precis som alla andra!

Om alla kunde förstå det och sluta mobbas, sluta såra andra, sluta hata, sluta vara så arga, sluta vara så elaka, så skulle allt vara bättre, annorlunda och jag tor människor skulle må bättre, vara gladare. Alla förtjänar vänskap, kärlek, frihet, hopp, lycka och alla förtjänar att drömma stora drömmar och leva livet precis som dem själva vill.

Var inte rädd för att vara dig själv för det gör dig till personen som bara du kan vara. Du är vacker, det är alla. Jag vet att många inte kan se hur vackra dem verkligen är men tro mig, när du kollar dig själv I spegeln nästa gång så kom ihåg: DU ÄR PERFEKT PRECIS SOM DU ÄR!


 

 I'm sorry for that I closed the blog exactly a month ago. I have had a lot going on and I had to close it down for a while but I'm starting over today with this blog. I'm going to start to write again but I can't promise how much I will be uploading cause I will be graduating in the next 244 days and I got much to do in school but whenever I get time I will upload again! 

 

Jag är ledsen att jag stängde bloggen för ecakt en månad sedan idag. Jag hade mycket att göra och jag valde att stänga ner den för ett tag men jag kommer nu starta upp på nytt med denna bloggen. Jag ska börja skriva igen men jag kan ej lova hur mycket uppdatering det kommer att bli då jag kommer ta studenten om 244 dagar och har mycket att göra I skolan, men såfort jag har tid kommer en ny uppdatering!

 


Remember to Stay Strong And Never Give Up Hope!

Lots of love, 
Mickaela