"Lots of good luck.."

 

 

 

 Okay, firstly I'm sorry for my bad update this year.. I have had a month holiday from school so I took the chance to change my life and for now everything is going great. I'm more focus on training and to fight for what I want. I haven’t updated for a while cause I didn't really had the time cause of the holiday and that my sister, two of her friends and me went to London where I went on the plane for the first time and I really enjoyed myself for a change. The last month has been amazing and I'm thankful for the amazing and funny people I got in my life today, they are all like beautiful angels.


Secondly, now when school has begin again I don't know how much time I will have over cause this is the last months before I graduate, before I say goodbye to some amazing friends and of course the horses. I need to focus really much on studying, more than I already to. But I hope that I can update a few times each month, hope you won't be to disappoint if I can't.

 

Life ain't easy, it never has and it never will be, no matter how much you want. There will always be people that will put you down, tell you that you will never be anything, that you can't be good, that you can't do anything.. but they are so damn wrong. You can do anything if you only believes in yourself like I believes in all of you. If you set your mind to it, there is no end to what you can do. If you want to be a star, fight for it! If you want to be a rock star, actor, singer, lifeguard, etc. than go out and fight for it! The fight might not feel that it's worth it, but that ain't true course it is so damn worth it.

 

If you fight for what you believe in, if you believes in yourself, if you stand up for yourself you are already half the way. If you believes in yourself you can do whatever you want. I know I have said it before but I won't stop saying it cause it is so damn true. YOU CAN DO ANYTHING YOU WANT! Don't dear let people put you down, telling you that you ain't worth it cause you are worth so much more!”

 


Okay, för det första är jag ledsen för min uppdatering detta året. Jag har haft en månads lov ifrån skolan så tog chansen att börja förändra mitt liv, och allt går bra just nu. Jag är mer fokuserad på träning och att kämpa för vad jag vill ha i mitt liv. Jag har inte uppdaterat på ett tag, har som sagt inte haft tid p.g.a. lov men samt att min syster, två vänner till henne och jag varit i London, där jag flög för första gånger och jag hade så otroligt kul för en gång skull. De sista månaden har vairt riktig härlig och jag är evigt tacksam för de fantastiska och roliga människorna jag har i mitt liv idag, dem är som vackra änglar.


För det andra, nu har skolan börjat igen och jag vet inte hur mycket tid jag kommer att ha över för att sitta och skriva, sorgligt nog, för detta är de sista månaderna innan jag tar studenten, innan jag säger hejdå till några av mina finaste vänner och såklart farväl till hästarna. Jag behöver fokusera på skolan, mer än jag redan gör, om man nu kan det. Men jag hoppas jag kan uppdatera några gånger i månaden, hoppas ni inte blir allt för besvikna om det inte går.

 

"Livet är inte enkelt, det har det aldrig varit och det kommer det aldrig att bli, oavsett hur mycket du än vill det. Det kommer alltid finnas människor som kommer försöka putta ner dig, säga att du aldrig kan bli något, att du aldrig kommer bli bra på något, att du inte kan göra något... men dem har så galet fel. Du kan göra vad du än vill om du bara tror på dig själv, som jag tror på er alla. Om du fokuserar och klamrar dig fast vid vad du vill ha, finns det inget som kan stoppa dig. Vill du bli en stjärna, kämpa för det! Vill du bli en rock stjärna, skådespelare, sångare, livräddare osv. gå ut och kämpa för det! Kampen kanske inte känns som den är värt något just nu, men det är inte sant för det är så galet värt det! 

 

Om du kämpar för vad du tror på, om du bara tror på dig själv, om du står upp för dig själv är du redan halvvägs. Om du tror på dig själv kan du göra vad som helst. Jag vet att jag sagt det förut men jag kommer inte sluta att säga det för det är sant. DU KAN GÖRA VAD DU ÄN VILL! Låt aldrig någon människa knuffa ner dig, försöka bryta ner dig, säga att du inte är värd det, för du är värd så mycket mer!"

 


Stay Strong And Never Give Up Hope!

Lots of good luck,
Mickaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: