Tillfälligt stängt?

Hej mina fina vännner!
Jag hoppas allt är bra med er, att ni mår bra, att ni lever livet precis som ni vill. Jag hoppas verkligen att varenda en av får uppnå era drömmar, att ni får känna hur det är att verkligen leva livet till det fullaste. Jag tror på er, jag vet att ni kan. Ge aldrig upp, fortsätt kämpa och ni är halvvägs dit.
 
Tillfälligt stängt? yeah, det är rubriken i dagens inlägg. Ett bra tag sedan sist, I know. Men jag har haft skapliga anledningar till varför jag inte har uppdaterat och mycket har varit för att jag inte heller mått bra, ovanpå allt. Jag har velat skriva men problemet har varit att få ner allt som man haft i tankarna på papper, det har verkligen inte gott, skrivkamp - yes. 
 
Nu? Nu mår jag bättre och planer för framtiden smids. Man jobbar för fullt, pluggar körkortsteori och kör på körskolan mycket för att försöka ta körkortet nästa månad, är planen i alla fall. Och med alla planer som smids, och jobb etc. och att jag behöver lägga fokus på mig själv. Kommer denna blogg, denna underbara blogg samt min delaktighet i organisationen fightforthebullied.. att avta. Jag kommer inte att uppdatera mycket - kanske inget alls, vi får se. Jag behöver lägga tid på mig själv och ta reda på vad jag vill, vad jag vill göra med mitt liv. Men jag kommer inte sluta skriva helt, jag kommer att finnas på min vanliga blogg, där allt mellan himmel och jord skrivs, dit mina tankar och känslor kommer att läggas just nu. Jag kommer lägga upp inlägg där, med texter, precis som jag har gjort här. JAg kommer fortsätta att försöka hjälpa människor, något jag dagligen försöker på jobbet och i livet. Jag försöker dagligen göra livet bättre för andra, att jag måste fokusera på mig själv lite grann också, något jag alldeles för ofta glömmer bort. 
 
Jag finns på http://mickaelapersson.webblogg.se och jag kommer göra allt jag kan för att hjälpa andra. Kanske denna blogg läggs ner och allt flyttas över till min vanliga. Det återstår att se. Tills vidare, stå stark och våga leva livet. Våga kämpa för att uppnå dina drömmar. Ge inte upp och vik inte undan. 

Jag finns alltid här, som en stöttande hand. Jag tror på er, varenda en av er! Det har inte varit ett lätt belsut, men för tillfället, är det enda rätta.
 
Med kärlek,
Mickaela Persson
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: