Hej på er!

Hej på er!
Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade här. Sjukt att det gått så lång tid men förhoppningsvis kanske det kan ändras. Jag ska försöka börja uppdatera här igen samt på min privata blogg och organisationen Fight For The Bullied som finns på facebook.

Saken är bara att tiden inte räcker till för tillfället. Jag håller på att jobba 2 jobb och förbereder inför att jag efter alla dessa år, äntligen kan säga att jag ska flytta. Jag ska flytta ner till andra sidan jorden, till landet som alltid legat mig varmt om hjärtat. Dit jag alltid sedan jag var liten sagt att jag ska bo. Äntligen blir det verklighet. I juli går flytten till Australien för att studera på en grym skola i 3 års tid. 
 
Jag hoppas att orken kommer tillbaka och att skrivkrampen släpper. Det börjar bli bättre men tiden är som sagt, inte på min sida. Men jag hoppas det snart blir bättre, men tills dess lägger jag tiden på mig själv, fokuserar på att börja må bra och hitta tillbaka till mig själv för att kunna hjälpa människor igen. 
 
Tills dess, ta hand om er och tveka inte att höra av er om ni behöver någon att prata med eller hjälp, I'm here.
 
Många kramar,
Mickaela Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: